نمایشگاه آرت فر بین المللی جنوا – ۲۰۱۹ (بهمن ماه ۱۳۹۷)

 

پانزدهمین آرت فر  بین المللی

هنر مدرن ومعاصر جنوا 2019

بهمن ماه ۱۳۹۷

 موسسه فرهنگی هنری تذهیب

با

همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران

درایتالیا

 

نمایشگاهی از آثار برگزیده ۲۰تابلوهای نقاشی از هنرمند عضو این موسسه را ازتاریخ ۲۳ بهمن ماه ۱۳۹۷ مطابق با ۱۲ فوریه ۲۰۱۹ لغایت ۲۸ بهمن ماه مطابق با ۱۷ فوریه درآرت فر بین المللی شهر جنوا سالن B پاویون ۱۵۷ به نمایش میگذارد از ایرانیان وهنر دوستانی که مایل به بازدید از این نمایشگاه می باشند دعوت می شود جهت در یافت بلیط اختصاصی رایگان با دفتر رایزنی و یا با ارسال پیام به واتس آپ شماره

۹۸۹۳۹۳۵۴۵۴۱۱+ 

برای ورودرایگان به این آرت فر بین المللی هما هنگ فرمایند

HTTPS://WWW.IRANCULTURA.IT/CATEGORY/FARSI-NEWS

نمایش بیست نقاشی از ده بانوی هنرمند ایرانی در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی هنر جدید و معاصر جنوا

با همکاری رایزنی فرهنگی ایران در ایتالیا و مؤسسه فرهنگی هنری “تذهیب”، بیست اثر نقاشی از ده بانوی هنرمند عضو مؤسسه “تذهیب” از تاریخ ۲۶ لغایت ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۷(۱۸ – ۱۵ فوریه ۲۰۱۹ م.) در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی هنر جدید و معاصر جنوای ایتالیا به نمایش گذاشته خواهد شد.
الهام شفیعی جاوید؛ حنانه نیک سیرت؛ حسنی احمد آخوندی؛ ژاله نوذری؛ لعبت صدری؛ نیلوفر کفایتی؛ زهرا داوری؛ زینت پارسا؛ ژیلا عبادی؛ و نینوش پاشازاده هنرمندانی هستند که بیست اثر نقاشی شان در جایگاه ۱۵۷ پادیلیون B این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

موسسه فرهنگی هنری “تذهیب” از سال ۱۳۸۳ در زمینه برگزاری نمایشگاه و کارگاه های اموزشی فعال است. یکی از هنرمندان شرکت کننده این مؤسسه در دور قبلی نمایشگاه بین المللی هنر جدید و معاصر جنوا موفق به دریافت لوح نقره این نمایشگاه در بخش رقابتی آن گردیده است.
ایرانیان هنر دوست علاقه مند به بازدید از این نمایشگاه می توانند، جهت دریافت بلیط اختصاصی رایگان، به واتس آپ شماره ۹۸۹۳۹۳۵۴۵۴۱۱+ پیام درخواست ارسال نمایند.

http://www.irna.ir/fa/News/83210470

نمایش آثارهنرمندان ایرانی در نمایشگاه ایتالیا

رم – ایرنا – آثار هنرمندان موسسه فرهنگی هنری تذهیب با عنوان ‘نسل انقلاب’ در نمایشگاه بین المللی هنرهای مدرن و معاصر در شهر جنوا در شمال ایتالیا به نمایش گذاشته شد.

کد خبر: ۸۳۲۱۰۴۷۰ | تاریخ خبر: ۲۶/۱۱/۱۳۹۷ – ۲۳:۲۵

به گزارش جمعه شب ایرنا، هنرمندان ایرانی موسسه فرهنگی هنری تذهیب با همکاری رایزنی فرهنگی سفارت کشورمان در ایتالیا، آثار خود را در این نمایشگاه که یکی از مهمترین رویدادهای هنری اروپایی است، عرضه کرده اند.
پانزدهمین نمایشگاه هنرهای مدرن و معاصر جنوا از امروز برای سه روز و با حضور صدها هنرمند و کلکسیونر از سراسر جهان افتتاح شده است. این رویداد با اعتبار که همه ساله در بهمن ماه برگزار می شود در قالب بخش های نمایشگاهی و رقابتی آخرین تحولات هنری و آثار هنرمندان جهان را در معرض نمایش قرار می دهد.
فرزین پیروزپی مدیر عامل موسسه تذهیب درباره برگزاری این نمایشگاه یادآورشد که حضور ما در این رویداد معتبر بیشتر برای معرفی آثاری از هنرمندان نسل انقلاب است که با موضوع های مختلف در این نمایشگاه شرکت کرده و به دست آوردن بازاری برای فروش در این نوع رویدادهای هنری است.
حنانه نیک سیرت از هنرمندان حاضر در نمایشگاه جنوا نیز معتقد است که به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در این نمایشگاه هنری بزرگ شرکت کردیم وحضور در رویدادهای ارزنده بین ‌المللی را در برنامه داریم.
‘مقاومت یا صلح برای همه آور’ اثر ژاله نوذری، ‘موعود’ اثر نیک سیرت، ‘طبیعت زیبای شمال’ اثر زینت پارسا و ‘هنر باستانی سرزمین من’ اثر زهرا داوری از آثار حاضر در نمایشگاه جنوا است. همچنین الهام شفیعی جاوید، نیک سیرت، حسنا احمد آخوندی، ژاله نوذری لعبت صدری، نینوش پاشا زاده، نیلوفر کفایتی، زهرا داوری، زینت پارسا و ژیلا عبادی در مجموع با ۲۰ اثر در این نمایشگاه شرکت کرده اند.
بر اساس این گزارش، در بخش مسابقات نمایشگاه هنر پادوا در سال گذشته نیز یکی از آثار هنرمندان ایرانی موفق به دریافت نشان نقره شد. موسسه فرهنگی هنری تذهیب از سال ۸۳ شمسی با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه های برگزاری نمایشگاه های داخلی ‌و خارجی و دعوت از اساتید دانشگاه ها و هنرمندان ایرانی ‌و خارجی برای برگزاری کارگاهها و نمایشگاه هنری در جهت معرفی هنرمندان جوان و هنر مدرن و معاصر ‌و حضور در بازار های جهانی هنر به فعالیت می پردازد.
شبد**اروپام**۴۶۱**

 

https://www.iribnews.ir/fa/news/2356684/%D9%86%D9%85%D8%A7%D9%8A%D8%B4-%D8%A2%D8%AB%D8%A7%D8%B1-%D9%87%D9%86%D8%B1%D9%85%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D9%84%D9%85%D9%84%D9%84%DB%8C-%D9%87%D9%86%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A7

در کنار آثار هنرمندان ۳۵ کشور جهان؛

نمایش آثار هنرمندان ایران در نمایشگاه بین المللی هنر ایتالیا

هنرمندان موسسه فرهنگی هنری تذهیب با عنوان «نسل انقلاب» با ارائه ۲۰ اثر نقاشی در پانزدهمین نمایشگاه هنرهای مدرن و معاصر شهر جنووا در ایتالیا شرکت کردند.

کد خبر: ۲۳۵۶۶۸۴

تاریخ: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ – ۱۷:۰۷

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما از رم؛ آثار هنرمندان نقاش ایرانی در نمایشگاه بین الملل هنر ایتالیا به نمایش درآمد.  ۲۰ اثر نقاشی هنرمندان موسسه فرهنگی هنری تذهیب با عنوان « نسل انقلاب» در پانزدهمین نمایشگاه هنرهای مدرن و معاصر شهر جنووا ایتالیا موسوم به « ارت فر» در کنار اثار صدها هنرمند و کلکسیونر از ۳۵ کشور جهان در معرض دید عموم قرار گرفته است.اثار هنرمندان موسسه فرهنگی هنری تذهیب در این نمایشگاه که یکی از مهم ترین و بزرگترین نمایشگاه های هنری در اروپا محسوب می شود با همکاری رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران درایتالیا برپا شده است.

این رویداد بزرگ هنری در دو بخش نمایشگاهی ومسابقه، آخرین تحولات هنری واثار هنرمندان جهان را به نمایش می گذارد. فرزین پیروزپی مدیر عامل موسسه تذهیب در ارتباط با برگزاری این نمایشگاه گفت: حضور ما بیشتر برای نمایش ‌ومعرفی آثاری از هنرمندان نسل انقلاب می‌باشد که با موضوع های مختلف در این رویداد بین المللی شرکت کرده اند و همچنین بدست آوردن جایگاهی برای فروش در این نوع رویدادها ی هنری است.
دکتر حنانه نیک سیرت یکی دیگر از هنرمندان شرکت کننده در این نمایشگاه گفت: ما به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این آرت فر بزرگ شرکت کرده ایم و تصمیم داریم در اکثر این گونه نمایگشاه های ارزنده بین‌المللی شرکت کنیم تا با ارائه آثار نقاشی خود نشان دهنده تفکرات هنرمندان نسل انقلاب عزیز خود باشیم .
اثر ژاله نوذری ، (موعود) اثر دکتر حنانه نیک سیرت ، (طیعت زیبای شمال) اثر زینت پارسا ، و (هنر باستانی سرزمین من) اثر زهرا داوری از جمله آثار شرکت کننده در این ارت فر بین المللی می‌باشد ، خانم ها الهام شفیعی،حنانه نیک سیرت،حسنا احمد آخوندی ، ژاله نوذری ، لعبت صدری ، نینوش پاشا زاده ، نیلوفر کفایتی ، زهرا داوری ، زینت پارسا و ژیلا عبادی از هنرمندان ایرانی هستند که در این نمایشگاه شرکت کرده اند.
در مراسم گشایش این نمایشگاه نخستین تابلو یی که به فروش رفت اثر خانم ژیلا عبادی هنرمند ‌و دانشجوی رشته نقاشی بود که توسط یک زوج ایتالیایی خریداری شد

در مراسم افتتاحیه آرت فر جنوا اولین تابلویی که به فروش رفت اثر خانم ژیلا عبادی بود.

آثار خانم لعبت صدری و خانم حنانه نیک سیرت نیز در این آرت فر به فروش رسید

حضور تعدادی از هنرمندان شرکت کننده در آرت فر جنوا