دیداروملاقات هنرمند عزیز استاد شهرام ناظری با مدیر عامل تذهیب

( ملاقات استاد شهرام ناظری و فرزین پیروزپی در دفتر موسسه تذهیب)

 

 

(استاد از کلکسیون وسایل شنیداری که قدمتی بیش از 100 سال دارند نیز بازدید نمودند)

 

 

 

 

——————————————————————————————————————————————————————————————————————————-

نمایشگاه گروهی نقاشی هنرمندان رومانیایی در گالری کتابخانه ملی

سه شنبه 28 خرداد ماه 1398نمایشگاه گروهی نقاشی های هنرمندان رومانیایی در گالری کتابخانه ملی با حضور خانم دکتر بر وجردی ،مشاور رئیس‌جمهور و ریاست سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و آقای محیط طباطبایی رئیس کمیته ملی موزه‌های ایران (ایکوم) واعضائ آن و ‌همچنین سفیر و اعضای سفارت رومانی در تهران افتتاح گردید در این مراسم با مدیر آکادمی هنر و دونفر از اساتید کشور رومانی که آثارشان در اصفهان و تهران به نمایش گذارده شده بود صحبت کردیم و قرار شد برای برگزاری یک ورکشاپ تخصصی با موسسه تذهیب و قراردادی منعقد نمایند و نتیجه آثار خلق شده در میکا گالری کیش و تهران و همچنین در کشور رومانی براساس توافقی که صورت گرفت به نمایش گذارده شود.

آقای Adrian Koziacski  سفیر محترم سفارت رومانی در تهران

 خانم دکتر بر وجردی ، مشاور رئیس‌جمهور و ریاست سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران 

خانم دکتر  Nicoleta Zagura مدیر آکادمی هنرهای تجسمی رومانی

————————————————– 

گروه هنرمندان تذهیب بابرگزاری نمایشگاهی از آثار نقاشی خود در میکا گالری کیش

نمایشگاه خود را با عنوان «جزیره ای در سرزمین من » برپا کردند.

نمایشگاه “جزیره‌ای در سرزمین” من تمدید شد

نمایشگاه”جزیره‌ای در سرزمین” که از تاریخ ششم ماه جاری در میکا گالری کیش آغاز شده بود، به دلیل استقبال مخاطبین تا هجدهم اردیبهشت تمدید شده است.

به گزارش هنرآنلاین، گروه هنرمندان عضو تذهیب با برگزاری نمایشگاهی از آثار نقاشی هنرمندان خود در میکا گالری کیش اولین نمایشگاه گروهی داخلی خود را با عنوان (جزیره‌ای در سرزمین من) در سال ۱۳۹۸ آغاز کردند.

سعید پورعلی، معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد جزیره کیش در دیدار از نمایشگاه و ضمن تشکر از حضور هنرمندان گروه‌ تذهیب، گفت: صدای فرهنگ ایرانی، صدای عشق، صدای بردباری، صدای دانایی و صدای خردورزی است.

او افزود: من معتقدم که هر چه صدای فرهنگی خودمان را بلندتر اجرا کنیم، فضای گفتگو، خردورزی، گسترش دانش و خلاقیت افزایش می‌یابد و این رسالت بر دوش جامعه فرهنگی و هنرمندان ماست.

پور علی تصریح کرد: هنرمندان باید یکدیگر را ببینند و گفتگو کنند تا بتوانند تجربیات، ادراکات و احساسات خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

او تصریح کرد: یکی از چشم‌اندازهایی که فراهم شده این است که کیش بتواند جزیره فرهنگ باشد، بتواند جزیره گفتگو و تعامل باشد؛ تلاش ما این است که کیش بتواند خانه فرهنگی پایدار بین انسان‌ها باشد. چه انسان‌هایی درون سرزمینی و چه انسان‌های فرا مرزی.

نادیا بخشنده مدیر میکا گالری کیش نیز اظهار کرد: تأسیس این گالری از سال ۱۳۹۳ بوده و تاکنون حدود ۷۰ نمایشگاه از هنرمندان هنرهای تجسمی برگزار شده است. سال ۱۳۹۸ برای ما سالی پر تلاش با نمایش آثاری فاخر از هنرمندان هنرهای تجسمی بود.

همچنین فرزین پیروزپی مدیر عامل موسسه فرهنگی هنری تذهیب در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه بیان کرد: هنرمندان عضو این موسسه تا پایان سال ۹۸ برای به دست آوردن جایگاه بهتری در بازار بین‌المللی و همچنین فروش آثار نقاشی هنرمندان جوان خود در چهار آرت فر بین‌المللی در خارج از کشور شرکت می‌کنند.

در این نمایشگاه هنرمندانی چون: آزاده حایری، حسنا احمد آخوندی، حنانه نیک سیرت، دلارام قائمی، زهرا محمدی، زینت پارسا، ژاله نوذری، شعله خلج امیر حسینی، شیوا قنبری، طاهره اله دادیان، فریبا محقق حضرتی، فرحناز داوری دولت آبادی، فرحناز داوری دولت آبادی لعبت صدری، لعبت صدری، نینوش پاشازاده و هما منصوری حضور دارند.

این نمایشگاه تا تاریخ هیجدهم اردیبهشت ماه در گالری میکا ادامه دارد.

*********************************************************

ملاقات و بازدید هنرمندان موسسه فرهنگی هنری تذهیب

از طراح و سازنده ی سازه ی کوه نور مهندس ابوالحسن کیوان

*******************************************

بازدید هنرمندان موسسه فرهنگی هنری تذهیب از مجسمه مادر و فرزندساخته ی مهندس کیوان وهمسرشان خانم گلباز

*******************************************

بازدید هنرمندان موسسه فرهنگی هنری تذهیب از موزه خلیج فارس

************************************************

صدای فرهنگ ایرانی عشق ، بردباری و دانایی است

https://www.tasnimnews.com/fa/news/1398/02/12/2001889/%D8%B5%D8%AF%D8%A7%DB%8C-%D9%81%D8%B1%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%B9%D8%B4%D9%82-%D8%A8%D8%B1%D8%AF%D8%A8%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%88-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA

گروه هنرمندان تذهیب بابرگزاری نمایشگاهی از آثار نقاشی خود در میکا گالری کیش نمایشگاه خود را با عنوان «جزیره ای در سرزمین من » برپا کردند.

  • ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ – ۱۲:۱۸

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه معاون فرهنگی سازمان  منطقه آزاد کیش حضور یافت و در سخنانی گفت: صدای فرهنگ ایرانی، صدای عشق، صدای بردباری و صدای دانایی و صدای خرد ورزی  است. من معتقدم که هر چه صدای فرهنگی خودمان را بلندتر فریاد بزنیم، فضای گفتگو ، خرد ورزی، گسترش دانش و خلاقیت افزایش می یابد. این رسالت بر دوش جامعه فرهنگی وهنرمندان ماست.

وی ادامه داد: هنرمندان باید یکدیگر را ببینند و با هم گفتگو کنند و تجربیات، ادراکات و احساسات خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. یکی از چشم اندازهایی که فراهم شده این است که کیش بتواند جزیره فرهنگ و گفتگو و تعامل باشد.

نادیا بخشنده مدیر میکا گالری کیش نیز گفت: تاسیس این گالری از سال 1393 بوده و تا کنون حدود 70 نمایشگاه از هنرمندان هنرهای تجسمی برگزار کرده اند.

فرزین پیروزپی مدیر عامل موسسه فرهنگی هنری تذهیب در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: هنرمندان عضو این موسسه تا پایان سال 98  برای به دست آوردن جایگاه بهتری در بازاربین المللی و همچنین فروش  آثارنقاشی هنرمندان جوان خود را در چهار آرت فر بین المللی در خارج از کشور شرکت میدهد.

در نمایشگاهی که در میکا گالری کیش  بر پا شده، آثار از هنرمندان؛ آزاده حایری –  حسنا احمد آخوندی – حنانه نیک سیرت –  دلارام قائمی –  زهرا محمدی –  زینت پارسا –  ژاله نوذری – شعله خلج امیر حسینی –  شیوا قنبری  –  طاهره اله دادیان –  فریبا محقق حضرتی  – فرحناز داوری دولت آبادی –  لعبت  صدری و نینوش پاشازاده هما منصوری به نمایش درآمده است.

*******************************************

16 اسفند ماه 1397 جشن پایانی سال موسسه فرهنگی هنری تذهیب و موسسه ققنوس

در این جشن پایانی ابتدا هریک ازمدیران دو موسسه گزارش فعالیت های سال گذشته ی خودرا عنوان نمودند .

سپس استاد غلامرضا نامی در مورد حضور هنرمند به همراه آثارشان در ارت فر های خارجی تاکید داشتند و همچنین از حضور منسجم

هنرمندان موسسه فرهنگی هنری تذهیب در طی این چند سال در کنار یکدیگر ابراز خوشحالی نمودند.

سپس مدارک هنرمندانی که آثارشان در بخش مسابقات بین المللی در سال گذشته راه یافته بود توسط ایشان اهدا کردید

پس از آن  اجرای برنامه هنری توسط آقایان همت پور ( ساز تنبور) و  مراد زاد ( حرکات  سماع)

اجرا گردیدوبسیار مورد توجه وتشویق حاضرین در جشن قرار گرفت

 

سپس توسط اساتید آقایان: دلنوازی، سید پور و مدیران دو موسسه آقایان یوسفی و پیروزپی مدارک حضور هنرمندان

در آرت فرهای بین المللی و مسابقات بین  المللی همچنین مدارک گذران پایان دوره ی آموزش و شرکت درنمایشگاه ها

به هنرجویان و اعضای موسسه اهدا گردید.

در پایان پس از پذیرایی هنرمندانی که مدارک خود را اخذ نموده بودند با اساتید عکس دسته جمعی گرفتند.

***********************************************************************

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی

هنر مدرن ومعاصر جنوا

بهمن ماه 1397

 موسسه فرهنگی هنری تذهیب

با

همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران

درایتالیا

نمایشگاهی از آثار برگزیده 20تابلوهای نقاشی از هنرمند عضو این موسسه را ازتاریخ ۲۳ بهمن ماه ۱۳۹۷ مطابق با ۱۲ فوریه ۲۰۱۹ لغایت ۲۸ بهمن ماه مطابق با ۱۷ فوریه درآرت فر بین المللی شهر جنوا سالن B پاویون 157 به نمایش میگذارد از ایرانیان وهنر دوستانی که مایل به بازدید از این نمایشگاه می باشند دعوت می شود جهت در یافت بلیط اختصاصی رایگان با دفتر رایزنی و یا با ارسال پیام به واتس آپ شماره

989393545411+ 

برای ورودرایگان به این آرت فر بین المللی هما هنگ فرمایند

https://www.irancultura.it/category/farsi-news

نمایش بیست نقاشی از ده بانوی هنرمند ایرانی در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی هنر جدید و معاصر جنوا

با همکاری رایزنی فرهنگی ایران در ایتالیا و مؤسسه فرهنگی هنری “تذهیب”، بیست اثر نقاشی از ده بانوی هنرمند عضو مؤسسه “تذهیب” از تاریخ 26 لغایت 29 بهمن ماه 1397(18 – 15 فوریه 2019 م.) در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی هنر جدید و معاصر جنوای ایتالیا به نمایش گذاشته خواهد شد.
الهام شفیعی جاوید؛ حنانه نیک سیرت؛ حسنی احمد آخوندی؛ ژاله نوذری؛ لعبت صدری؛ نیلوفر کفایتی؛ زهرا داوری؛ زینت پارسا؛ ژیلا عبادی؛ و نینوش پاشازاده هنرمندانی هستند که بیست اثر نقاشی شان در جایگاه 157 پادیلیون B این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

موسسه فرهنگی هنری “تذهیب” از سال ۱۳۸۳ در زمینه برگزاری نمایشگاه و کارگاه های اموزشی فعال است. یکی از هنرمندان شرکت کننده این مؤسسه در دور قبلی نمایشگاه بین المللی هنر جدید و معاصر جنوا موفق به دریافت لوح نقره این نمایشگاه در بخش رقابتی آن گردیده است.
ایرانیان هنر دوست علاقه مند به بازدید از این نمایشگاه می توانند، جهت دریافت بلیط اختصاصی رایگان، به واتس آپ شماره 989393545411+ پیام درخواست ارسال نمایند.

http://www.irna.ir/fa/News/83210470

نمایش آثارهنرمندان ایرانی در نمایشگاه ایتالیا

رم – ایرنا – آثار هنرمندان موسسه فرهنگی هنری تذهیب با عنوان ‘نسل انقلاب’ در نمایشگاه بین المللی هنرهای مدرن و معاصر در شهر جنوا در شمال ایتالیا به نمایش گذاشته شد.

کد خبر: 83210470 | تاریخ خبر: 26/11/1397 – 23:25

به گزارش جمعه شب ایرنا، هنرمندان ایرانی موسسه فرهنگی هنری تذهیب با همکاری رایزنی فرهنگی سفارت کشورمان در ایتالیا، آثار خود را در این نمایشگاه که یکی از مهمترین رویدادهای هنری اروپایی است، عرضه کرده اند.
پانزدهمین نمایشگاه هنرهای مدرن و معاصر جنوا از امروز برای سه روز و با حضور صدها هنرمند و کلکسیونر از سراسر جهان افتتاح شده است. این رویداد با اعتبار که همه ساله در بهمن ماه برگزار می شود در قالب بخش های نمایشگاهی و رقابتی آخرین تحولات هنری و آثار هنرمندان جهان را در معرض نمایش قرار می دهد.
فرزین پیروزپی مدیر عامل موسسه تذهیب درباره برگزاری این نمایشگاه یادآورشد که حضور ما در این رویداد معتبر بیشتر برای معرفی آثاری از هنرمندان نسل انقلاب است که با موضوع های مختلف در این نمایشگاه شرکت کرده و به دست آوردن بازاری برای فروش در این نوع رویدادهای هنری است.
حنانه نیک سیرت از هنرمندان حاضر در نمایشگاه جنوا نیز معتقد است که به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در این نمایشگاه هنری بزرگ شرکت کردیم وحضور در رویدادهای ارزنده بین ‌المللی را در برنامه داریم.
‘مقاومت یا صلح برای همه آور’ اثر ژاله نوذری، ‘موعود’ اثر نیک سیرت، ‘طبیعت زیبای شمال’ اثر زینت پارسا و ‘هنر باستانی سرزمین من’ اثر زهرا داوری از آثار حاضر در نمایشگاه جنوا است. همچنین الهام شفیعی جاوید، نیک سیرت، حسنا احمد آخوندی، ژاله نوذری لعبت صدری، نینوش پاشا زاده، نیلوفر کفایتی، زهرا داوری، زینت پارسا و ژیلا عبادی در مجموع با 20 اثر در این نمایشگاه شرکت کرده اند.
بر اساس این گزارش، در بخش مسابقات نمایشگاه هنر پادوا در سال گذشته نیز یکی از آثار هنرمندان ایرانی موفق به دریافت نشان نقره شد. موسسه فرهنگی هنری تذهیب از سال 83 شمسی با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه های برگزاری نمایشگاه های داخلی ‌و خارجی و دعوت از اساتید دانشگاه ها و هنرمندان ایرانی ‌و خارجی برای برگزاری کارگاهها و نمایشگاه هنری در جهت معرفی هنرمندان جوان و هنر مدرن و معاصر ‌و حضور در بازار های جهانی هنر به فعالیت می پردازد.
شبد**اروپام**461**

http://www.iribnews.ir/fa/news/2356684/%D9%86%D9%85%D8%A7%D9%8A%D8%B4-%D8%A2%D8%AB%D8%A7%D8%B1-%D9%87%D9%86%D8%B1%D9%85%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D9%84%D9%85%D9%84%D9%84%DB%8C-%D9%87%D9%86%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A7

در کنار آثار هنرمندان 35 کشور جهان؛

نمایش آثار هنرمندان ایران در نمایشگاه بین المللی هنر ایتالیا

هنرمندان موسسه فرهنگی هنری تذهیب با عنوان «نسل انقلاب» با ارائه 20 اثر نقاشی در پانزدهمین نمایشگاه هنرهای مدرن و معاصر شهر جنووا در ایتالیا شرکت کردند.

کد خبر: ۲۳۵۶۶۸۴

تاریخ: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ – ۱۷:۰۷

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما از رم؛ آثار هنرمندان نقاش ایرانی در نمایشگاه بین الملل هنر ایتالیا به نمایش درآمد.  20 اثر نقاشی هنرمندان موسسه فرهنگی هنری تذهیب با عنوان « نسل انقلاب» در پانزدهمین نمایشگاه هنرهای مدرن و معاصر شهر جنووا ایتالیا موسوم به « ارت فر» در کنار اثار صدها هنرمند و کلکسیونر از 35 کشور جهان در معرض دید عموم قرار گرفته است.اثار هنرمندان موسسه فرهنگی هنری تذهیب در این نمایشگاه که یکی از مهم ترین و بزرگترین نمایشگاه های هنری در اروپا محسوب می شود با همکاری رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران درایتالیا برپا شده است.

این رویداد بزرگ هنری در دو بخش نمایشگاهی ومسابقه، آخرین تحولات هنری واثار هنرمندان جهان را به نمایش می گذارد. فرزین پیروزپی مدیر عامل موسسه تذهیب در ارتباط با برگزاری این نمایشگاه گفت: حضور ما بیشتر برای نمایش ‌ومعرفی آثاری از هنرمندان نسل انقلاب می‌باشد که با موضوع های مختلف در این رویداد بین المللی شرکت کرده اند و همچنین بدست آوردن جایگاهی برای فروش در این نوع رویدادها ی هنری است.
دکتر حنانه نیک سیرت یکی دیگر از هنرمندان شرکت کننده در این نمایشگاه گفت: ما به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این آرت فر بزرگ شرکت کرده ایم و تصمیم داریم در اکثر این گونه نمایگشاه های ارزنده بین‌المللی شرکت کنیم تا با ارائه آثار نقاشی خود نشان دهنده تفکرات هنرمندان نسل انقلاب عزیز خود باشیم .
اثر ژاله نوذری ، (موعود) اثر دکتر حنانه نیک سیرت ، (طیعت زیبای شمال) اثر زینت پارسا ، و (هنر باستانی سرزمین من) اثر زهرا داوری از جمله آثار شرکت کننده در این ارت فر بین المللی می‌باشد ، خانم ها الهام شفیعی،حنانه نیک سیرت،حسنا احمد آخوندی ، ژاله نوذری ، لعبت صدری ، نینوش پاشا زاده ، نیلوفر کفایتی ، زهرا داوری ، زینت پارسا و ژیلا عبادی از هنرمندان ایرانی هستند که در این نمایشگاه شرکت کرده اند.
در مراسم گشایش این نمایشگاه نخستین تابلو یی که به فروش رفت اثر خانم ژیلا عبادی هنرمند ‌و دانشجوی رشته نقاشی بود که توسط یک زوج ایتالیایی خریداری شد

در مراسم افتتاحیه آرت فر جنوا اولین تابلویی که به فروش رفت اثر خانم ژیلا عبادی بود.

آثار خانم لعبت صدری و خانم حنانه نیک سیرت نیز در این آرت فر به فروش رسید

حضور تعدادی از هنرمندان شرکت کننده در آرت فر جنوا

———————————————-

دهمین حراج تهران 34 میلیاردو403 میلیون تومان فروش داشت

 

——————————————–

اثر علی اسکندری :  30 میلیون تومان به فروش رفت.

اثر عذرا بخشایشی : ۲۸۰ میلیون تومان به فروش رفت.

اثر : مهدی فلاح : ۴۰ میلیون تومان به فروش رفت.

اثر نصرالله افجه ای :۲۲۰ میلیون تومان به فروش رفت.

اثر علی فرامرزی،:110 میلیون تومان به فروش رفت.

اثر  مصطفی دشتی:  ۶۵ میلیون تومان به فروش رفت.

اثر مهشید رحیم نوروزی : ۲۰ میلیون تومان به فروش رفت.

اثر  هادی جمالی : با قیمت ۸۰ میلیونتومان به فروش رفت

اثر آرمان یعقوب پور : ۵۰ میلیون تومان به فروش رفت.

اثر حامد صحیحی:  ۳۶ میلیون تومان به فروش رفت.

اثرپرویز کلانتری : ۲۶۰ میلیون تومان به فروش رفت.

اثرجلال شباهنگی : ۱۳۰ میلیون تومان به فروش رفت

اثرمنوچهر نیازی: ۱۱۰ میلیون تومان به فروش رفت.

اثر مقداد لرپور: ۷۰ میلیون تومان به فروش رفت.

اثر امید حلاج :۴۸ میلیون تومان به فروش رفت.

اثرمنوچهر معتبر:  ۸۵ میلیون تومان به فروش رفت.

اثرعباس کیارستمی: ۲۶۰ میلیون تومان به فروش رفت.

اثر مهرداد محب علی :۲۴۰ میلیون تومان به فروش رفت.

اثرواحد خاکدان: ۳۴۰ میلیون تومان به فروش رفت.

اثر افشین پیرهاشمی :  ۳۸۰ میلیون تومان به فروش رفت.

اثررکنی حائری زاده :۳۶۰ میلیون تومان به فروش رفت.

اثر رضا برانگیز : ۸۵ میلیون تومان به فروش رفت.

اثرژازه تباتبایی : یک میلیارد تومان به فروش رسید.

اثر هادی هزاوه ای:  ۱۰۰ میلیون تومان به فروش رفت.

اثرصادق تبریزی:  ۳۴۰ میلیون تومان به فروش رفت.

اثر ناصر اویسی: ۱۲۰ میلیون تومان به فروش رفت.

 اثر ایرج کریمخان زند :۷۵ میلیون تومان به فروش رفت.

اثر فرشته یمینی شریف :۳۰ میلیون تومان به فروش رفت.

اثر محمد حسین غلامزاده:۱۳۰ میلیون تومان به فروش رفت

اثر احمد مرشدلو :۱۷۰ میلیون تومان به فروش رفت.

اثررضوان صادق زاده:  ۶۰ میلیون تومان به فروش رفت.

اثر کنار پسیخانی :۲۲میلیون تومان به فروش رفت.

اثربابک روشنی نژاد : ۷۰ میلیون تومان به فروش رفت.

 اثر وای زی کامی : یک میلیارد تومان به فروش رفت.

اثر بیژن بصیری : ۲۴۰ میلیون تومان به فروش رفت.

اثر بهمن جلالی : ۱۲۰ میلیون تومان به فروش رفت.

اثرطلیعه کامران:  ۶۰ میلیون تومان به فروش رفت.

اثر بهمن دادخواه : 120 میلیون تومان به فروش رفت.

اثرسعید صادقی :  ۷۵ میلیون تومان به فروش رفت.

اثرجمشید بایرامی :۳۸ میلیون تومان به فروش رفت.

اثرحسن روح الامین :  ۶۵ میلیون تومان به فروش رفت.

اثر رضا درخشانی :۹۰۰ میلیون تومان به فروش رفت.

اثر مرتضی اسدی: ۲۶ میلیون تومان به فروش رفت.

اثر نیلوفر قادری نژاد : ۲۴ میلیون تومان به فروش رفت.

اثر زنده یاد محمدعلی ترقی جاه :  ۲۸۰ میلیون تومان به فروش رفت.

 اثرحامد رشتیان :۸۰ میلیون تومان به فروش رفت.

اثری رضا لواسانی :۲۸۰ میلیون تومان به فروش رفت.

اثر عطاءالله امیدوار:  ۳۲ میلیون تومان به فروش رفت.

اثر منیر فرمانفرماییان: دو میلیارد و نهصد میلیون تومان به فروش رفت

 اثرپریوش گنجی :  ۸۰ میلیون تومان به فروش رفت.

اثرشهرام کریمی : ۱۸۰ میلیون تومان به فروش رفت.

اثرکتایون مقدم : ۳۶ میلیون تومان به فروش رفت

اثرایرج اسکندری :۴۶ میلیون تومان به فروش رفت.

اثر احمد محمدپور:  ۳۴ میلیون تومان به فروش رفت

اثر فریدون امیدی : ۶۰ میلیون تومان به فروش رفت.

اثر فرهاد مشیری :یک میلیارد و صد میلیون تومان به فروش رفت.

اثر علی شیرازی : ۲۶۰ میلیون تومان به فروش رفت. 

 اثرفرامرز پیلارام : ۳۶۰ میلیون تومان به فروش رفت

اثر پروانه اعتمادی : ۷۵ میلیون تومان به فروش رفت.

اثر طاهره صمدی طاری : ۶۵ میلیون تومان به فروش رفت.

اثر داریوش قره زاد: ۳۶ میلیون تومان به فروش رفت.

اثر  مکرمه قنبری : ۳۸ میلیون تومان به فروش رفت.

اثرمهدی صحابی:  ۸۰ میلیون تومان به فروش رفت.

اثر نصرت الله مسلمیان : ۱۲۰ میلیون تومان به فروش رفت.

اثر امیر مسعود اخوان جم : ۱۸۰ میلیون تومان به فروش رفت.

اثرژازه تباتبایی : ۷۵۰ میلیون تومان به فروش رفت.

اثرناصر اویسی : ۱۳۰ میلیون تومان به فروش رفت.

اثرجعفر روح بخش: ۱۹۰ میلیون تومان به فروش رفت

اثر منصور قندریز :۴۰۰ میلیون تومان به فروش رفت.

اثر اکبر میخک:  ۳۲ میلیون تومان به فروش رفت.

اثرمحمد سعید نقاشیان : ۴۲ میلیون تومان به فروش رفت.

اثر حسین زنده رودی : ۳میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان به فروش رفت.

اثرسونیا بالاسانیان : ۱۵۰ میلیون تومان به فروش رفت.

اثرصداقت جباری:  ۲۰۰ میلیون تومان به فروش رفت.

اثرحمید عجمی : ۴۲ میلیون تومان به فروش رفت.

اثر محمود زنده رودی (برادر حسین زنده رودی،):  ۱۸۰ میلیون تومان به فروش رفت.

اثراسدالله کیایی : ۶۰ میلیون تومان به فروش رفت.

اثر پویا آریانپور : ۵۵۰ میلیون تومان به فروش رفت.

اثرمحمود بخشی :۴۰۰ میلیون تومان به فروش رفت.

اثر  بیتا وکیلی :۹۰ میلیون تومان به فروش رفت

اثر کوروش شیشه گران :  یک میلیارد و صدو نود میلیون تومان به فروش رفت.

اثرشهریار احمدی : ۴۸۰ میلیون تومان به فروش رفت.

اثر پروانه اعتمادی : ۱۵۰ میلیون تومان به فروش رفت.

اثر طاهر پورحیدری:  ۴۲ میلیون تومان به فروش رفت.

اثرسیاوش مظلومی پور : ۵۵ میلیون تومان به فروش رفت.

 اثر مونا پاد : ۷۰ میلیون تومان به فروش رفت.

اثر حسین زنده رودی: ۲۰۰ میلیون تومان به فروش رفت.

اثر ایمان صفایی : ۲۵ میلیون تومان به فروش رفت.

اثر فرزانه وزیری تبار:۲۱ میلیون تومان به فروش رفت.

اثرپرویز کلانتری : ۴۶۰ میلیون تومان به فروش رفت.

اثرفرهاد مشیری:  یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به فروش رفت.

اثر محمد حسین عماد: ۳۲۰ میلیون تومان به فروش رفت.

اثراصغر محمدی : ۵۵ میلیون تومان به فروش رسید.

اثر علی نصیر : ۵۵ میلیون تومان به فروش رفت.

اثرهانیبال الخاص : ۲۰۰ میلیون تومان به فروش رفت.

اثر شیده تامی : ۲۲ میلیون تومان به فروش رفت.

اثر سعید احمدزاده : ۴۸ میلیون تومان به فروش رفت.

اثرفرشید مثقالی : ۱۴۰ میلیون تومان به فروش رفت.

اثر منیر فرمانفرماییان (شاهرودی) :چهار میلیارد تومان به فروش رفت.

اثر سهند حسامیان : ۲۹۰ میلیون تومان به فروش رفت.

اثر کاظم چلیپا : ۴۲ میلیون تومان به فروش رفت.

اثرمرتضی گودرزی :۳۰ میلیون تومان به فروش رفت.

اثرحبیب الله صادقی :۳۴ میلیون تومان به فروش رفت.

اثر محمد خلیلی :  ۴۰ میلیون تومان به فروش رفت.

اثر یحیی گمار : ۵۰ میلیون تومان به فروش رفت.

اثرمحمد فرنود: ۷۰ میلیون تومانبه فروش رفت.

اثر بهمن محصص : دو میلیارد و ششصدو پنجاه میلیون تومان به فروش رفت.

اثرعلیرضا معصومی :میلیون تومان به فروش رفت.

اثرهومن بیات :۳۰ میلیون تومان به فروش رفت.

اثر علی مشهدی الاصل : 30 میلیون تومان به فروش رفت.

اثر محمدعلی بنی اسدی : ۲۲ میلیون تومان به فروش رفت.

اثرکوروش شیشه گران : ۷۲۰ میلیون تومان به فروش رفت.

——————————————————————————————————————————————————————————————————

آغاز دهمین حراج تهران

دهمین دوره از حراج تهران در هتل پارسیان آزادی ویژه هنر معاصر ایران با ۱۱۴ اثر ازاثار هنرمندان معاصر آغاز گردید که شامل ۷۵ اثر نقاشی، ۱۹ نقاشی‌خط، ۱۴ مجسمه و ۶ عکس می باشد در میان آثار شرکت کننده 11 اثر متعلق به هنرمندان جوان معاصر می‌باشد
منیر فرمانفرمایان  با دو اثر هرکدام به مبلغ حدود ۴ میلیار دتومان
وحسن زنده رودی که با دو اثر به ارزش حدود ۳میلیاردتومان
. کوروش شیشه‌گران و فرامرز پیلارام هر یک اثرشان با قیمت ۲ میلیارد تومان

بهمن محصص با اثر (پرنده‌ها) به قیمت ۳ میلیارد تومان از دیگر چهره های شاخص این حراج می باشند
دهمین دوره حراج تهران هجدهم الی بیست‌ویکم دی‌ماه در هتل پارسیان آزادی تهران برگزار می‌شود.

تعدادی از آثار شرکت داده شده در حراج تهران

———————————————————————————————————————————————————–

آثار هنرمندانی که در بخش مسابقات کانتم پورری آرت پادوآ – ایتالیا 2018 برگزیده شدند و جوایز دریافت نمودند.

در بخش نقاشی 

Pompa Gene

Boncelli Tommy

در بخش حجم ( اسمبلاژ ) :

Gualtiero Dall’osto

 

Masetti Sergio

در بخش عکاسی:

Carlini Marini