تابلو نقاشی خانم کانیاو ایران زاده جایزه هیات داوران را در بخش استعداد های درخشان در آرت فر بین المللی پارما، به خود اختصاص داد.مهرماه ۱۳۹۸

تابلو نقاشی خانم کانیاو ایران زاده جایزه هیات داوران را در بخش استعداد های درخشان در آرت فر بین المللی پارما، به خود اختصاص داد.مهرماه ۱۳۹۸

اخبار مربوط به بخش مسابقه آرت فر بین المللی پارما

 

تابلو نقاشی خانم کانیاو ایران زاده جایزه هیات داوران را در بخش استعداد های درخشان

در آرت فر بین المللی پارما، به خود اختصاص داد.مهرماه 1398

🔻تابلو نقاشی خانم کانیاو ایران زاده از گروه هنرمندان عضو موسسه فرهنگی هنری تذهیب که در بخش مسابقه شرکت کرده بود این جایزه را در شهر پارما، به خود اختصاص داد. در بخش مسابقه نمایشگاه بین المللی هنر ایتالیا ۲۰ اثر برگزیده از کشور‌های مختلف جهان راه یافتند که یکی از آن‌ها متعلق به ایران زاده بود. فرزین پیروزپی مدیر عامل موسسه فرهنگی هنری تذهیب به نمایندگی از ایران زاده این جایزه را دریافت کرد. کانیاو ایران زاده فارغ التحصیل رشته نقاشی دانشگاه آزاد مرکز هنر و معماری است.
🔻در این نمایشگاه ۳۶ اثر نقاشی از هنرمندان عضو موسسه فرهنگی هنری تذهیب نیز با همکاری رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا به نمایش در آمده بود. این نمایشگاه بین المللی یکی از معتبرترین نمایشگاه‌های بین المللی اروپا است که همه ساله در مهرماه با شرکت هنرمندان نوگرا، مجموعه داران، موسسات فرهنگی وهنری وگالری ها‌ی معتبر از کشور‌های مختلف در شهر پارما برگزار می‌شود.

 

 HTTP://WWW.IRIBNEWS.IR/FA/NEWS/2548720

نقاشی کانیاو ایران زاده در نمایشگاه بین المللی هنر ایتالیا برگزیده شد و جایزه گرفت

http://t.me/italyairan

 

 

 

————————————————————

در نمایشگاه بین المللی هنر پارما 2019

نقاش جوان ایرانی در ایتالیا جایزه گرفت

نقاشی کانیاو ایران زاده در نمایشگاه بین المللی هنر ایتالیا برگزیده شد و جایزه گرفت

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از رم، تابلو نقاشی خانم کانیاو ایران زاده از گروه هنرمندان عضو موسسه فرهنگی هنری تذهیب که در بخش مسابقه شرکت کرده بود این جایزه را در شهر پارما، به خود اختصاص داد. در بخش مسابقه نمایشگاه بین المللی هنر ایتالیا ۲۰ اثر برگزیده از کشور‌های مختلف جهان راه یافتند که یکی از آن‌ها متعلق به ایران زاده بود. فرزین پیروزپی مدیر عامل موسسه فرهنگی هنری تذهیب به نمایندگی از ایران زاده این جایزه را دریافت کرد. کانیاو ایران زاده فارغ التحصیل رشته نقاشی دانشگاه آزاد مرکز هنر و معماری است.

در این نمایشگاه ۳۶ اثر نقاشی از هنرمندان عضو موسسه فرهنگی هنری تذهیب نیز با همکاری رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا به نمایش در آمده بود. این نمایشگاه بین المللی یکی از معتبرترین نمایشگاه‌های بین المللی اروپا است که همه ساله در مهرماه با شرکت هنرمندان نوگرا، مجموعه داران، موسسات فرهنگی وهنری وگالری ها‌ی معتبر از کشور‌های مختلف در شهر پارما برگزار می‌شود.

به گفته مدیر عامل موسسه فرهنگی هنری تذهیب، هنرمندان ایرانی با فروش چند اثر خود در این نمایشگاه بین‌المللی به بازار فروش هنر اروپا بخصوص ایتالیا راه یافته اند و این موفقیت ارزنده‌ای است که در کنار هنرمندان مشهور اروپایی و دیگر کشور‌ها برای خود جایگاهی بدست می‌آورند.

https://www.iribnews.ir/files/fa/news/1398/7/22/4064068_325.mp4